måndag 9 december 2013

Lyx dag!


Haft en riktigt lyx dag idag!
Träffade först nya kollegorna på Morkarlby skola och det kändes riktigt bra :) Sedan blev det ett pass på Class Gym och därefter bar det iväg  till Mora Spa salong och fick en helkroppsmassage av en duktig tjej som hette ?  Gemensamt hade vi iallafall att vi båda gått på skid gym ihär i Mora, dock X antal år emellan..Lunch med bästa Lisbeth Kronlid som är så bäst! Hann sedan hem å rasta Doris innan jag fick ögon bryn och fransar fixade av Maria på Marias Hudvård studio.  Hon är duktig hon! Önskar bara att jag hade hennes ögonfransar (suck) Lagade goa köttfärsbiffar till middag och tog sedan ett bubbelbad med maken som sedan åkte till Ica och hittade mina favvo godisar!! Har inte "behövt" köpa smågodis på lääänge, då de inte funnits någonstans! Bra eller dåligt? Åt iallafall FÖR många och det är INTE Paleo och jag förbereder mig på kass mage. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar