tisdag 24 december 2013

Dag 8

Förmiddagen tillbringade vi vid hotellets pool, då sandstrand och blåst är ingen bra kombination.
Eftermiddagen tillbringades på ett köpcentrum och Hollister där Janne och grabbarna shoppade loss.
Och när vi skulle bege oss därifrån och åka till Florida Phanters arena (BB&T CENTER) så funkade inte GPS jäveln!! Ursäkta språket, men är rejält trött på den!! Tur att jag hade en sleten karta i bilen. Och är gammal orienterare :)
Hockey matchen mellan Phanters och Tampa slutade 1-6 och bara för att jag hade laddat med öronproppar så var det mindre liv än hemma i FM Matsson arena. Publiken levde upp när de var med på jumbotronen.
Ja, ja inte riktigt som jag hade förväntat mig, men det kanske är annat när det är bättre lag som möts - en upplevelse rikare iallafall! 
Nu när jag skriver detta är kl 6 på julaftons morgonen hemma i Sverige å lite hemlängtan kommer smygandes, speciellt efter Doris <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar