torsdag 19 december 2013

FL Dag 3

Började dagen med att jag och Janne sprang längs  Fort Lauderdale Beach Blvd som är precis utanför vårt hotell.  Det var fler än vi som startade dagen så bra, härligt att se dessa hurtiga människor. (När man ofta ser så många over size )
Gjorde mina "måsten" (måsten kan vara positiva) dvs ryggövningarna och sedan dusch och frukost innan det bar iväg till Miami med en jäkla skit GPS som lägger av rätt som det är, mindre kul :(
Tycker ändå att det flyter på bra, inga långa fel körningar, men det blir lätt irritation när det går fort, 6 filer och man har förlitat sig totalt på sin kära GPS.  Hädanefter ska jag läsa in mig på kartan innan vi kör någonstans.
Vi parkerade på en parkeringsplats nära American Airlines Arena så att vi skulle komma snabbt till bilen efter MBA matchen mellan Miami Heat (som vann) och Pacers Indiana. Jag har nu fått det bekräftat  att amerikanarna ÄR galna och har fredags mys × 5 på läktaren.
Nästa evenemang vi ska på så ska öronpropparna inte glömas..
Men innan dess så tog vi buss nr 120 i ca 50 min till Miami Beach och den var gigantisk lång och blåsig.
Det blev en lång dag och jag hade gärna vilat på stranden imorgon (för lite sådant än så länge! ) men det blir nog mer shopping...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar