tisdag 10 december 2013

Riktigt läskigt

Det blev inte bara kass mage av alla godisar, utan jag vaknade flera gånger under natten helt genomblöt av svett och med värsta pulsen, panikångest känsla och kände mig helt uppjagad! Trodde att jag skulle vakna med 40 graders feber å värsta förkylningen,men inte..
Kanske inte så smart att vräka i sig godis när kroppen inte är van skiten.
Och riktigt läskigt om det var sockret (det vita giftet) å all annan skit som jag reagerade på ?!
NU är det definitivt slut med skit godis!

Ledig dag idag, så jag började så smått att packa inför familjens Florida resa, så skoj att också äldsta sonen följer med och firar jul med oss i år!
Premiär på löpbandet blev det  idag :):) Och det tackar jag Dong-Hun Kim på Strängnäs Ryggkirurgiska för, som stel opererade min rygg för 10 månader sedan. Underbart att få svettas!! Få se om skruvarna ryker om några månader, har lite muskel påslag runt de och de tror att om de tar bort dem så ska jag va helt fit for fight, men så här bra har jag ju inte varit i ryggen på 6 år.. Tjoho! 

              Puh! Jobbigt och underbart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar