torsdag 28 november 2013

Las Playitas 19-26/11 2013

Då var jag hemma igen då efter 1 v på Fuerteventura med Ewa och Yvonne.
De första dagarna var lite väl blåsiga, men det har varit lagomt varmt om man vill träna.
Ja det är värsta tränings anläggningen, men tyvär ville inte min rygg lika mycket som jag ville. Dock blev det varje morgon en promenad m stavar på berget och ett pass (combat,core,styrka) om dagen :)
Cyklingen sparade jag tills nästa gång ;)
En TIDIG morgon då jag inte kunde sova gick jag ut med mina stavar (runt,runt området då det aldrig ljusnade..) och då träffade jag en till morgon pigg tjej: Therese Karlsson fr Kais som var där med svenska damlaget i innebandy - kul! De har kanon fin hall på Las Playitas för bollsporter och det var många lag som var på träningsläger.
1 vecka går fort och det är alltid skönt att komma hem till de nära och kära ♡ och nu är det promenad med den  kära Doris som står på tur. Ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar