torsdag 8 oktober 2015

Tränat på boobsen och ätit kanelbullar...

Vi firade Kanelbullens dag i efterskott, men det passade bra för förskoleklass med Bulle, då vi denna vecka arbetar med bokstaven B.
Men mindre bra att jag åt två bullar - gasmask på!!

Nyinköpt träningskompis " boobsen" Ska trampa på dessa i 10-15 min 2 ggr/ dag. + stretch.

INTE skönt!! Men välbehövligt...

Såg även värsta såret på låret.
Men det var bara färg från kopiatorn som rann ut på golvet ( och på mig visade det sig) när jag röjde  lite på skolan. Jag är bra på att röja och slänga jag! Och jag trivs bra i min studio, där jag inte har plats för så mycket. Lite att städa och slänga med andra ord. Kanske håller jag på att förbereda mig för vårt husvagnsboende?! 
I morgon är det fredag igen, dagarna och veckorna springer fram. 
Men nu är det tack och God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar