lördag 3 oktober 2015

Rännskita = inget partaj.

Igår var det meningen att jag skulle följa med Monica och hennes Johan på partaj med temat: Gangster Gatsby. Men mitt partaj hann aldrig börja, jag tapetserade om toaletten 6 ggr under kvällen istället...
Det var ju trisst, då Monica införskaffat ett paljettfodral till mig. Får se om det kommer en bild på den sedan, kanske får vi ha personalfest med tema glitter?!


När jag vaknade blev det en hutt Aloe vera och värskeersättning innan frukost. Jag fick behålla frukosten så jag vågade mig ut på en ca 2 timmars lång cykeltur.
Rajaghakti Park, låg inte långt ifrån Hua Hin centrum. 7 st ståtliga kungar som ser ut att vara tillverkade i koppar och är 13.9 meter höga och väger 30 ton vardera.

Fina blommor utefter min min cykeltur.

Och massor med ananasodlingar!
Nu när jag sitter och skriver det här så får jag mess av Emanuel, att nu har de vaknat. Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda. 
Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar