måndag 6 januari 2014

Utrensnigen har börjat

Som sagt så har jag börjat utrensning av allt skit som min kropp inte tycker om och som jag ändå har stoppat i mig..
Tanken var att jag skulle gå ut hårt och dricka "drinkar" (receptet kommer längre ner)
 6ggr/dag i minst 3 dagar och max 7, men jag var inte tillräckligt motiverad denna gång så
jag startade dagen som alltid med en hutt aloe vera och sedan drinken + nässelpulver (endast i frukost drinken) och på morgonen tar jag 5 tabletter chlorella (10st/dag) och d- vitamin. Sedan blev det bara en drink till innnan motivationen sjönk och det blev 2 fröbröd och köttfärs (paleotisk) och sallad till kvällsmat. Jag skulle ha fått i mig minst 4 drinkar innan tiden för kvällsmaten så hade det gått vägen.
Dock en bra början, men det är otroligt skönt när man lyckats rensat ut i några dagar och låtit magen ta igen sig :) Så jag ska motivera mig mer och på't igen!

Drinken består av :
4 msk Holistic Proteintillskott (päron är otroligt god)
1msk psylliumfröskal
1/2 msk linfröolja
4-5 dl vatten el osötad mandelmjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar