lördag 25 januari 2014

Mota Olle i grind..

Att mota Olle i grind gick inte så bra denna gång...
Efter min premiär på BP scenen  igår så däckade jag totalt (underbart att få stå där igen, det är en riktig ego tripp ) men nu är det snorigt, nysigt och har värsta trycket bakom rinniga ögon och det trots att jag ätit mina förkylnings karameller ;) Det kan vara så att det blev för få kvar till mig, då de har strykande åtgång här hemma..
Jag ska dock inte klaga, för jag kommer inte ihåg när jag var förkyld senast.
Idag intar jag Anti V och soffläge med varm hund som sällskap.
Anti V är egentligen bäst att ta innan förkylningen bryter ut eller när du absolut inte "får" bli sjuk, men det brukar också hjälpa kroppen att tillfriskna fort. Så nu sköter jag om mig och tillfrisknar fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar