tisdag 1 oktober 2013

Paleo 30 dagar. Dag 1

Japp då har jag fotat, tagit mått och vägt mig :) Ni som vill haka på utan att delge mig era start mått/foton så är det helt okey!
Jag kommer inte dagligen att lägga upp alla menyer/recept här, då det redan finns otroligt mycket bra på nätet. Men ni får gärna kommentera och fråga,så svarar jag så gott jag.

Min FRUKOST dag 1 göres kvällen innan och smakade dock lite för mycket "efterrätt" enligt mig..

Kväll: blanda 2 dl kokosmjölk (santa marias tetra) & 3 msk chia frön & 1 msk kakao. Ställ i kyl och skaka/rör om några gånger under kvällen, låt stå och svälla över natten. Rör om på morgonen och servera med kakaonibs och banan.

2 kommentarer:

  1. Hej, Linnea i USA håller också på med Paleo och lägger ut recept lite då och då.

    Hennes blogg hittar du här:

    http://linneaiusa.com/

    Mvh, Anneli

    SvaraRadera
  2. Henne ska jag hålla koll på ;) Tack för tipset!

    SvaraRadera