onsdag 16 september 2015

Ny MTB och jag har kommit igång med både jobb och vardag

Tjoho, ny cykel så nu kan jag flyga över fartbulorna! Kolla in mitt serviceteam ;)
Jag hittade en riktigt bra cykel som till och med hade Shimano skivbromsar och jag cyklade runt som en tok igår kväll och det slutade med att jag var dyngblöt - både inifrån men även utifrån - monsunperioden är här..
Och att det är regnperiod känner Emanuel och Emil av ännu mer, storm och SPÖ regn är det hos dom på Koh Lanta. Jag tycker faktiskt lite synd om dom, speciellt när de bokat för flera dagar. De får dra sig upp över mot mitt håll sedan, för längre norrut brukar det inte regna lika mycket. Men det är inget "pressar" väder här heller, men varmt och skönt.
Igår upptäckte jag "mini baren" i lägenheten, hon är bra gullig min hyresvärd. Så här skulle prislistan på Scandic också se ut.
Igår Yogade vi på idrotten och idag var vi till ett buddhisttempel och klicka på länkarna nedan så ser ni mer bilder från våra skoldagar.

https://www.facebook.com/svenskaskolanthailand.se/posts/913007998745763
Vi blir serverade otroligt god mat på skolan, så till middag behövs inte så mycket. Lagade mat hemma och det blev omelett  med tomat och ost, serverad med morot och lite aloevera dryck ( aloe berry+ vatten)
Nu är det gymmet som gäller innan det är dags att kojja och det var längesedan ... så välkommen träningsvärk!

1 kommentar: