tisdag 25 juli 2017

Våra rumpor behöver vila - vad ska vi då göra?! Vi drar till Benidorm!

Ingen cykeltur idag alltså, våra rumpor behöver vila....
Patrik har aldrig cyklat så här långt och mycket och jag är lite ringrostig. Stela ben och onda rumpor är kontentan av det😀
Så idag blev det vila. Men något ville vi hitta på och ingen av oss har varit i Benidorm. 
Men båda två hade en bild på hur det skulle vara där. "Alla" åkte ju till Benidorm förr ( utom vi två alltså..)
Och lite häftigt är det ju att kunna dra till Benidorm över dagen 😉 Så vi tog hyrbilen och körde till Benidorm, det tog knappt 2 timmar upp och då åkte vi inte på AP 7:an, motorvägen.




Lunchstopp på en blåsig strand i La vila joiosa.

Vi hittade fram till Benidorm utan krux, men shit vilka skyskrapor och höghus det fanns här! 
Det hade ingen av oss på sin bild av Benidorm. 

Men tur var så fanns denna vackra vy! Fin strand och strandpromenad.

Gott kaffe fanns också. Patrik briljerade " dos café e ona con letche por favor"

Följde strandpromenaden och hittade "gamla stan"

Glad är hon....

.....för hon skulle få Gamblas! 😋

Patrik också nöjd över valet av restaurang " Carpe diem"

Slog vad med Patrik att duvan skulle äta ur min hand då den inte gjorde det ur hans. 😘👍🏻

Väl hemma så hade det blivit kvällen och jag tog mig i kragen och fullföljde utmaningen på FB som jag sagt ja till. 22 armhävningar i 22 dagar, där målet är att öka medvetenheten om PTSD. Men det får ju också människor att utmana sig själv, samt att det blir lite träning varje dag - me like 💪❤️

Kramen på er alla! 
// V





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar