söndag 30 juli 2017

Idag hänger vi hemma, löprunda Cabo Roig, havsbad, moijito mm....

Idag bestämde vi oss för att bara vara hemma. Och det är inte så bara, startade dagen med en löptur nere på Cabo Roig stranden och avslutade dagen med god mat på närliggande restaurang.

Dags för en morgonrundan. Lita sena blev vi, redan varmt kl 08.30 😅

  😉den här smajlisen vill fasen inte raderas... hör inte hemma här!! 

Lite asfalt innan vi når strandpromenaden, bra att starta med lite powerwalk! 

Efter ca 10 min ser vi havet.


Flera kilometers strandpromenad. Perfekt för en löptur/ PW 

Och om man vill så kan man ju springa upp och ner för dom här..

....och det ville visst jag😉 20 ggr upp och ner 👍🏻eftersom min rygg inte ville springa på "plant" underlag idag. 

Välförtjänt extra god frulle. Albert pressar apelsiner till vår frukostjuice. Snacka om att jag (och Patrik) är bortskämda, i Thailand dricker vi kokosvatten direkt ur kokosnöten och här egenpressad juice från solmogna apelsiner. Ren kärlek, som Patrik säger.

Jobb  för vissa....

...och semester för andra 😀

Och lite lek... både på datorn och i poolen. Underbart att ha pool 20 meter från huset. 

God mat och dryck varje dag! 

Barhäng på stranden, syster yster får sin efterlängtade moijito.

Skål! 

Kvällarna är så fantastiskt sköna. Tror klockan är runt 19 här 👍🏻 och skoj har vi! 

Middag 😋

Albert valde en av mina favoriter på denna restaurang som jag ej kommer ihåg namnet på... bra va?! Men ligger bara några 100 meter upp i backen. Ribstick BBQ - mums! 

Sent om sider ...mina 22 armhävningar i FB utmaningen 😅

God natt❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar