fredag 21 juli 2017

Startar dagen med må bra boost

Jag vaknar ju lite tidigare än min kärlek och passar på att njuta av lugnet och ensamheten 😉 Ibland chockar jag människor när jag säger att jag är lite av en ensamvarg, många har svårt att tro det eftersom jag är sååå social. Men jag älskar när jag kan välja, välja ensamheten ibland och i morse var det en sådan morgon, så jag smög upp för att få lite av den. Shit vad jag ljuger! 😂 Jag behöver inte smyga upp för att inte väcka Patrik, han sover galet hårt! Man kan  ju till och med sparka foten i dörrkarmen och skrika rakt ut och han vaknar inte ändå...

    
Ensam i poolen och 10 snabba varv blev det iallafall. Önskar att det bidde fler, men tycker inte att simning är det roligaste man kan sysselsätta sig med. Men riktigt skönt och behaglig temperatur var det. 

Min träningsarena 😉
Blev inte det längsta träningspasset, men absolut att det kan bli mitt dagliga morgonpass om vi inte ska hitta på något annat sätt att motionera på.

Gör armhävningar och njuter av fina blommor! 

Köpte apelsiner igår...

...som Patrik förvandlar till världens godaste juice! 

Och rackarns vilken god frukost och bra start på dagen jag fick!

Perfekt uppladdning för att åka på shopping. Cykelhjälmar mm behövs, för idag ska våra MTB's sättas ihop! 

Kramen så länge // V 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar