fredag 18 december 2015

Snart hemma på jullov!

3 månader har nu gått och jag ligger på ett hotellrum 10 minuter från Bangkoks flygplats. Rp place heter hotellet och mindre fräscht men billigt (270kr/ natt) och nära flyget.
Lägger ut detta inlägg med mobilen och då kan jag inte skriva under varje bild...
Bild 1: Min avresedag och det spöregnar, Monica är rutinerad och är rätt klädd!
2: Jag är det inte! Barken rutinerad eller rätt klädd..Skitkallt i bussen till Bangkok och man tager vad man haver..
3: Flygplatsen i solnedgång.
4: Hotellrummet
5: Åke och Tobbe, mitt middagssällskap som jag träffade på transferbussen till hotellet. Stor kycklingfilé och pommes ca 20 kr. Så billigt kan det alltså vara när man inte är på turiststråken  :)
Nu dags att åka till flygplatsen. Kramen på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar