lördag 5 december 2015

Julpyssel, after work och nöjda föräldrar

Fredagar är vår sluta tidigt dag här på Sanuk och vi har infört en väldans trevlig rutin: after work med lunch och massage :) 
Men först så var det julpyssel på skolan och sedan blev jag glatt överraskad av nöjd familj :)
Rudolf med röda mulen och Nissekort tillverkades med julmusik i bakgrunden och julstämning infann sig, trots 28 grader varmt.

Känns riktigt bra när jag får en sådan här uppskattning. Så nu gäller det att fortsätta att leverera ;)

Jag fick även en ros och en lyckokrans som doftade helt underbart av Jasminblommor :)
After work, god mat, massage och kollega som somnade gott i solstolen.

Trisst bara att det är ovanligt mycket maneter, jag badar inte i havet just nu :( När jag gick på stranden såg det ut som hemma på vårvintern, när det ligger isflak kvar lite här och var.. Men dessa "isflak" var slajmiga och bläiga!

Avslutade en härlig arbetsvecka med ett glas vitt, popcorn och svensk tv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar