söndag 30 november 2014

Hemresa

Ja, då är vi på väg hem och sitter i bilen och pratar om hur hysteriskt mycket folk det kommer att vara nästa gång vi åker upp till Åre (jul veckan)
Antar att det är stor skillnad mot nu och när vi alltid väljer att åka till Åre - på lågsäsong. Men det ska bli otroligt mysigt och då åker vi upp hela familjen :)
Besökte gym och upplevelsebad ännu en gång och det var bara vi 3 i hela badet. Så lyxigt!
På isen var det dock några fler, då det var fin is med bara lite snö som yrt ner från snökanonerna som går på för fullt nu. Minus 12 och jag var klädd för typ minus 3...så lite kallt var det. Saknade en termometer i fönstret så jag sa till om det när vi checkade ut. Kul och se om det finns nästa gång vi kommer.
Middag blev det på Wersens och kolla in pizzan, den är värd att bli dålig i magen för ;) Eller inte.. ond och gasig var jag hela jäkla natten! ! Men jag tror att det var chipsen som var boven i dramat (ja, du läste rätt! Jag åt chips och inte så lite heller. .) Säger bara, urk! Aldrig mer chips. Konstaterar iallafall att jag gjorde av med hela veckans 20 % icke paleo den kvällen...
Köpte Åre Choklads kalender till mor och far då de ställer upp och är hundvakt åt Doris i tid o otid.
Frukosbuffé på Åre bageri och tittade på Zlatans nybygge innan vi drog hemöver.
Sista kortet är på Zlatans utsikt från sitt hus..
Nästa gång jag bloggar har jag nog bytt bloggplats, då jag är trött på denna..svår att få hjälp och support på. ( men det beror nog mest på mig..)
Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar