lördag 15 november 2014

Argi+ En bra start på en bra dag

Startar dagen på bästa tänkbara sätt med en hutt Aloe vera gel och Argi +.
(eftersom jag vill orka bra och ha en  snabb återhämtning)
Argi+ är en ny produkt för mig, men har funnits ett tag på Forever. Dock är det en sådan intressant produkt som kräver ett eget inlägg! Kommer senare.
För säkert 15 år sedan fick jag en möjlighet, jag tog den "så där" genom att bli oberoende återförsäljare för Foreverliving (då fick jag ju produkterna till inköpspris och så kunde jag ju erbjuda någon i min närhet dessa bra produkter = att jag fick mina produkter ännu billigare och hade jag jobbat bra så "betalade" det mina produkter.
Jag är visst lite trög...för nu, IDAG förstår jag vilket fantastiskt företag detta är och vilka möjlihheter det finns inom företaget!
Vi är i rätt bransch, intresset för välbefinnande är stort och hälso branschen växer så det knakar. Network Marketing är en snabbt växande affärsmodell, som förespråkas av bla. Affärslivets absoluta toppentreprenörer: Donald Trump och Robert Kiyosaki (googla på dem !)
Vill du arbeta med återförsäljning av världsledande Aloe vera produkter och/eller ledarskap har du här valmöjligheten, det är nämligen Du som sätter ribban, Du som bestämmer ditt mål!
Jag vill i allafall i framtiden bestämma mina egna arbetstider och vilka jag arbetar med, jag vill arbeta med personlig utveckling och ledarskap,vara min egen chef utan att det kostat skjortan att starta upp och som sagt NU förstår jag att det här ÄR företaget för mig!
Och företaget har funnits i  mer än 35 år och har 90 dagars nöjd garanti, vilket innebär att du kan prova produkten i 90 dagar (tom göra slut på den) och är du ej nöjd så får du pengarna tillbaka!
Det tycker iallafall jag säger en hel del om produkterna och om företaget! 
Och tycker du att något av allt jag skrivit verkar intressant så hör av dig! Jag vill som sagt arbeta med människor som ser möjligheterna och inte hindren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar