fredag 28 november 2014

Varg?!

En varg i koppel?!
Doris var väldigt intresserad av denna sköna varelse som vi träffade på under vår morgonpromenad (skulle bra gärna vilja veta vilken ras den var, då den var otroligt cool! ) Men innan morgonpromenaden var jag på gymmet inne på Holiday Club och gjorde mina ryggövningar (kommer nog aldrig att sluta med dem) och avslutade sedan med bubbelpoolen på Upplevelsebadet.
Mellan kl 8.00 - 10.00 har ägare gratis inträde till dessa och jag var helt ensam -underbart!  (Tro om jag är lite av en ensamvarg...) Träffade en barndomsvän lite snabbt och har pluggat, promenerat och skalat 95 st räkor ( blir inte mycket när de är skalade..). För snart är Janne och Albert här och då ska vi fira med räk-sallad/ macka Nu längtar jag efter dom!
Emanuel, han blev hemma han...för han skulle "chilla"... 
Hm, och vad tror han att man gör i Åre då?! (fast han  tycker nog att det är skönt att vara ensam hemma) 
Ibland när han "briljerar" så brukar jag "trösta" mig med en forskning jag tagit del av, att ungdomars hjärna kan ta upp till 25 år på sig att utvecklas klart...så det är lugnt med andra ord ;) Det är bra att ha i bakhuvudet när man känner: Hur fasen tänker han/hon nu?!
Så nu är det färdig bloggat för denna minisemester, för nu ska vi umgås till 100 % (kanske därför han stannade hemma ) Ev blir det summering när vi kommit hem till Mora igen.
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar