tisdag 7 februari 2017

Oups! Intalade mig visst att jag var på semester... Mat och arbete!!

Söndagens middag blev på detta ställe: 

Jag åt vitlöksris och kyckling chili basil, underbart gott! Men nästa gång blir det vitlöksris och ägg... för riset var så fantastiskt gott, så inget får ta bort smaken av det. 

Igår var det måndag och på måndagar har jag middagsmöte med vår rektor Monica som är i HY och HH varannan vecka. 
Vet ni vad jag åt?! 
 Isterband med potatismos. Har aldrig ätit godare isterband och detta åts på " Bengts" och det är han som levererar maten till skolan, så gissa om vi får bra mat här på Sanuk!
Men idag blev det mat hemma och inte ens hämtmat.. 
Arbetade till kl.18 idag, gymmade och åt hemma - en god omelette :) för att sedan fortsätta arbeta... Jag fungerar ju så, 100% eller 200% och just nu är det 200% med måldokumentering för elever som slutar och samtidigt inskrivning av nya elever - me like 😀
Jag dokumenterar med hjälp av pic- collage och är supernöjd!
Och när jag arbetat klart för kvällen tror jag plötsligt att det är semester...! 😀👍🏻

Nutella inte slut, men glaset så nu säger jag go' natt.
Kramen på er! // V


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar