fredag 23 december 2016

Hem på jullov.

Och så var det dags! Jag gör ju lite tvärtom mot vad andra gör.. Jag åker från Thailand till Sverige på jullov. Fick galet många mess å bilder på ett snöigt Mora för ett tag sedan, hoppas jag får det igen och inom 18 timmar! 
Terminen på Sanuk avslutades med en riktigt trevlig julfest på Jack's och sedan blev jag hämtad av en bil som tog mig upp till flygplatsen i Bkk. Som tur är har jag sällskap av vår maiden Mrs Noch som åkte med mig för att passa på att besöka sin mor i Bangkok. Det är 4 timmar tills flyget går och då har vi redan suttit här i 2... så det blir en lååång resa. Och vi får väl se om jag får komma tillbaks, lär fixa ett re-entry här på flygplatsen och det har jag tidigare bara gjort på immigration i HH. Men ska snart bege mig till International departures 2 så jag har tid på mig, ifall det krånglar..

Limbo :)

Här dansas det Jenka!

Många var vi och underbar god buffe' serverades.

Just a fire, ingen majkase..

Två tomtenissor.

Mina kollegor och en gruppkram då Ann-Sofie längst till höger gjorde sin sista dag idag.

Mrs Noch är ett trevligt sällskap. 

Eller inte ;) Hon sover och jag bloggar... så same,same... ;) 


Krånglade inte med den här kvinnan :)

Men med flyget! Detta innebär att jag missar mitt tåg från Arlanda - Mora så nu är det bara att försöka boka det sista tåget och inse att när jag kommit hem till Mora så har jag rest i 30 timmar.

Tur att det finns kaffe och bra? bok. Har inte kommit in i den ännu, men hoppas att den är ok för nu har jag fortfarande ganska precis 4 timmar kvar igen innan flyget lyfter. Suck och stön!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar