torsdag 5 november 2015

Äntligen Thaiboxning

Idag tog jag mig äntligen iväg till Palapon för att träna Thaiboxning med personlig tränare. Det finns ju några styckna thaiboxningsarenor att välja på här i Hua Hin, men den här rekommenderade Arne som är min kollega Sylvias man och jag kan bara tacka för rekommendationen. Det är en camp, där man även kan bo och vara på läger. Inte bara thaiboxningsläger utan även typ viktminskning/ kom i form läger. Den var väldigt välkomnande och tränarna var proffsiga och jag kommer absolut att fortsätta träna där OM nu häl jävelns dunkande och värk går bort under natten vill säga!!
Under det här härliga halmtaket finns boxningsringen och träningsmattan.
De små bungalowen var utplacerade på "gården".
Mitt träningspass höll på i ca 1.30 så efter det tog jag lite kort på dem jag delade matta med.
Och när det var dags att cykla hemåt var det kolsvart, det blir det ganska så direkt efter kl 18. Hem och "överåt" omelett och proteinpudding. Gör det ganska ofta här, äter bra saker men i sådan stor mängd att jag får ont i magen...Det lär analyseras ;)
Nu är det tack och go natt! 
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar