torsdag 14 september 2017

Vi gymmar också # Actic Hallonbergen

Så här fint är det utanför Actic gym i Hallonbergen. Och om jag ska vara ärlig så är det ett centrum som gör sig bättre i mörkret än i dagsljus 😉
Och mamma, om du läser detta inlägg så lovar jag att jag har sällskap när jag är i storstan och ute i mörkret 😘

Tränar man sent på kvällen så har man gymmet nästan för sig själv. Men är man där runt 17.30-18 så är det galet mycket folk och man får nästan köa till vissa apparater trots att det är ett riktigt stort gym. Och det är riktigt roligt med alla olika nationaliteter och i Stockholm hejar man ju inte på varandra, men kanske är det annorlunda på gymmen. För jag har i allafall fått något leende tillbaka och hejat på både den ena och den andra och till och med fått tummen upp 👍🏻😀Wow, eller hur?! Kanske dags att lägga mer tid på att träna...
Skämt å sido, jag tycker att jag oftast är seriös när jag tränar och tycker att jag svarar mer på träningen nu när jag ändrat träningsprogram. Så nu blir det till att göra det, ändra program ungefär var 8:e vecka.


Patrik nöjd efter ett bra träningspass, så nu blir det power walk till lägenheten och en efterlängtad proteinshake! 


När jag skriver detta så är vi på väg till Mora och grabbarna. Eller iallafall den ena, Emanuel flydde till Stockholm ... Blir dock underbart att träffa Albert och Doris❤️ henne har mamma och pappa haft så det är veckor sedan sist. Längtar efter att få ta en promenad i skogen med henne! 
Vädret utanför bilen är magiskt, skiftar hej vilt. Ena stunden regn och den andra solsken och vi har varit väldigt nära  "Skatten" 
Med den dalabilden säger jag
Trevlig kväll på er alla ❤️// V 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar