tisdag 12 september 2017

Stockholm levererar!

Vaknar man med "kaffe på säng" och man vet att den som gjort kaffet klev upp klockan 4 så måste det vara kärlek😘 Han vill bra allt att jag ska trivas den där Patrik ❤️

Min gångväg till jobbet på Vittra skolan.

Efter ca 200 meter kommer jag in på ett naturreservat och motionsspår.

Terrängen är annorlunda än i Mora, här är det mycket stenhällar.

Men känner mig som hemma när jag ser de här röd/vita skärmarna.

Passerar en hästhage precis innan jag kommer fram till..

...Ursvik motionspark, med Vittra skolan i horisonten. Det tar mig endast 10 minuter att promenera till jobbet, en riktigt skön start på dagen blir det! 

Jag hade turen att få starta mitt arbete här med 2 st UF dagar ( utvärdering och förberedelsedagar)
Här med några i mitt arbetslag som sitter och planerar kommande projektveckor.

Och jag fick tid till att sätta mig in i mina elever, kolla bedömningsstöd mm inför nästa veckas IUP samtal. Så det blir ju en rivstart som heter duga! Men också skoj, då får jag ju chansen att träffa föräldrarna så här i början. 

Mindre skoj, är väl den här godingen. Mac är svår om man inte arbetat med den tidigare...! 

Vi avslutade UF dagarna med APT , brandskyddsutbildning och HLR.



30 kompressioner och 2 inblåsningar - alltid bra att repetera detta! 

Mm, det här var mina 2 första dagar på Vittra och i morgon blir det ännu roligare för då är det dags att träffa eleverna. Och vi startar upp med att åka till simhallen, vilket man gör en gång i veckan 👍🏻
Så nu är det tack och go' natt! 

 // V 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar