onsdag 13 januari 2016

Friskvård på jobbet: Tabata :)


Äntligen blev det av, vi tog oss i kragen och körde tabata intervaller på skolgården innan vi gick hem för dagen. Galet varmt men ack så gött! Jag försökte lyssna på kroppen och försökte verkligen att hålla igen när det kändes för mycket i min JÄ-LA hälsena. Gick väl så där om jag ska vara ärlig. Vi är ju några pedagoger som brukar träna tabata, så nu har vi bestämt att hädanefter hjälps vi åt att hålla i passet på onsdagar. Jag höll på att glömma att vi också har vår rektor Monica som kommer att få dra sitt strå till stacken, vilket hon kommer att göra med glädje! Vi är med andra ord ganska så träningsvilliga här på Sanuk :) Tror ni att jag trivs eller!?


Lena, Mia, Sylvia och Astrid kör mage.
Summan av kardemumman.. ;)
Men nu är det tack och go´natt, ha det fantastiskt och njut varje minut! Kramen<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar