torsdag 17 juli 2014

Banankakan godkänd och jag vansinnig!

Japp, nu har Berit Gummus och Helen Lagerblad varit här och det var superkul att titta på karta och snacka om vilka vägval de tog under Sportkullans Adventure. Denna tävling kan definitivt bli mitt rehab/träningsmål.
Banankakan serverade jag med kokosgrädde och jordgubbar och bild kommer nedan.
OM jag lyckas publicera detta, är det någon som vet varför jag ej kan göra det från mobilen längre!? Vansinnig!! Den står bara och tuggar "publicerar" och har låst sig, dock gick det att radera, så nu har jag lyckats radera några gamla inlägg också -argh!


Kokosgrädde: ställ in en tetra Santa Maria kokosmjölk i kylen i några timmar. Klipp upp tetran och ta ur det hårda och lägg det i en skål och vispa med elvisp. Ev. späd med kokosmjölk för bättre konsistens. Smaksätt med lite vaniljpulver,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar