söndag 19 mars 2017

Hemma igen från återbesöket på Perfect Smile.

Vet inte om jag är nöjd eller inte...
Jag skulle så stort ha röntgen på min käke för att se att allt var ok och jag skulle absolut inte gå därifrån utan att ha fått dundermedicin.

Jag är nu hemma igen och ingen röntgen blev det och ingen dundermedicin heller....
De tog stygnen, konstaterade att det var rejält inflammerat och knölade ner medicin i hålet som blivit efter tanden och skickar med mig same, same medicin för nu behövdes det inget annat när jag hade medicin nerknölat.

Nu?! börjar jag fundera på hur de kan knöla ner något i ett hål som de sytt igen... Om medicingeggan som är brun och smakar unk rasar ut så lär jag åka till tandläkaren och stoppa ner mer.
Patrik har tittat mig i munnen och ser inget brunt, bara ett hål.. och något vitt, typ en bit av tanden eller käkbenet... Jag väljer att säga: ja, eller hur?

Jag fick iallafall med ett papper på hur jag ska sköta om eländet och där står det även på Thai så att jag kan ta med det till tandläkaren på närmare håll om jag måste knöla ner mer medicin.
För jag åker inte fram och tillbaks HH-HY en gång till med denna tand. Trött på det nu!

Hur känner hon sig i munnen nu då?
Lika jäkla ont!! Men får väl ge det några dagar.

Patrik kör hyrbilen och jag är "tröttmössa"

"Repan"

Tandläkaren, hon är iaf glad..

Borde jag också kanske vara med denna
grönskande utsikt.

Förhållningsorder och medicin
(sockerpiller tror jag banne mig..)

Nu håller vi tummarna och här kommer digitala soliga kramar!

Kramen// V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar