torsdag 20 oktober 2016

RCI levererar :) Och att vandra på fjället med kryckor fungerar det också :)

6 veckor med gips och kryckor kräver miljöombyte och har jag har flitigt pendlat Stockholm - Mora, men har även fått några fantastiska dagar i Sälen!
Att  möjligheten fanns att bo en hel vecka i en 8 bäddarslägenhet på Experiumtorget beror på att jag och Janne äger en vecka på Holiday Club i Åre som ingår i RCI- konceptet.
Det nnebär att vi kan byta vår vecka mot boende i hela världen!
Det bästa av allt är att Åre har hög status och är värd många points :)
Vi har rest en hel del för våra points och den här gången blev det att jag använde lite av dom för att njuta i Sälen. Tidigare har det bla. blivit julveckan i Åre och 2 veckor i Florida. Om man vill  resa mycket så är det här ett perfekt sätt att fixa boende billigt, men i och med skilssmässan så ligger nu vår vecka ute för försäljning.











Kaffe och Marabou dajm/lakrits :)






Tur marken börjat frysa.
 

En dag kom dimman fort eller om det var moln... Nere i Lindvallen var det molnigt och vi tog oss upp på topppen av backen och då var himlen fantastisk blå och vips, på 5 minuter så såg det ut så här..

 


Frukost på Gammelgården , mycket gott!

Nästan lika mycket Nutella som crossiant...

 Mmm..livet är till för att levas! Kramen på er alla <3

Glömde ju denna bild... messet från mitt sällskap som lämnade mig med Nutellan ;) för att låna mina kryckor och känna på hur det var att gå de 7 km som jag gjorde tidigare i veckan..

Kramen igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar