torsdag 8 september 2016

Dags igen..för en operation och att börja blogga lite igen :)

Tiden går rasande fort och nu är det några månader sedan jag kom hem till Mora från Thailand och jag har hunnit haft semester och startat upp två förskoleklasser nu i höst. På Morkarlbyskola har vi nämligen det fantastiska upplägget med en klass på förmiddagen och en på eftermiddagen. Men nu blir det troligtvis inte så mycket mer arbete för mig hemma i Sverige för igår opererade jag äntligen min häl och blir sjukskriven minst i 6 veckor (gipset ska sitta så länge) och jag åker till Thailand om ca 7,5veckor... Bangkok Hospital hade rätt, det fungerade inte med sklerosering utan det behövdes en operation, men med längre rehab än jag väntat mig. Men det har jag iof hört förr, skam den som ger sig! På´t bara ;)
Torr som en fnuske blir man när man ska tvätta sig 4ggr från top till tå, trots att det bara är hälen som ska opereras
"Svinto håret" får ni tyvär inget kort på....

 
De förvarnade om lång väntetid, som tur var bjöd de på körsbärssaft. Jag var ju fastandes och dö hungrig!!

I sjukhusets kläder känner man sig sexig värre, loj och sjuk direkt..


Jag och Dr Marneus var överens om att pilen pekade på rätt häl.


 En bit benutväxt borta och strimlad hälsena, så nu blir det bra!

Tänk att te-påsen visste att detta budskap är bara så rätt i mitt liv just nu <3
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar