söndag 1 september 2013

Hemma igen

Summan av kardemumman. Vilken toppen resa!
I fredags ställde vi klockan för första gången på 6 dagar och hotellet var tillmötesgående så vi hade checkat ut kvällen innan och vi fick äta frukost 30 min innan de öppnat. Enda nackdelen med det var att vi fick klara oss utan omelett denna morgon..
Det gick hur smidigt som helst att åka tillbaks på autobahn till München, tog bara 2.10 denna gång!
Tankade hyrbilen och lämnade igen den, lite konstigt kändes det att de inte kollade något på den utan vi lämnade nycklarna och så skjutsade de ut oss till flygplatsen. Fick kall mat på flyget: potatissallad, snitzel och vin för mig som lämnat körkortet hemma. Nästa gång måste jag komma ihåg det så att även jag kan köra...
Väl hemma i Mora var jag trött i ryggen efter allt sittandes och det kändes skönt att få krypa ner i sin egen säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar