onsdag 28 november 2018

Födelsedag!!

En bild från en underbar födelsemiddag får starta detta inlägg ;) 
 Jag fyllde ju 50 år igår och det känns... bara bra! Njuter i Thailand med en av mina bästa då de andra 2 har fullt upp med annat och vi fick fira i Stockholm förra helgen istället. Önskar dock att de alla var på plats <3


Jag jobbar ju på att släppa kontrollen..  
Och det är ju lätt... så när man får överraskningspresenter
 så är det bara att gilla läget och hoppas på att mannen i mitt liv
 har hunnit lärt känna mig..


 Och det har han <3
4 timmars guidad tur på cykel i BKK!








På den ena sidan är det djungel och p den andra smutsig bäck.
Men vi samsas :) 

Tre grisar bodde vid (under) ett tempel.




Lite läskig var den, backar tillbaks..."lilla söta du, där står du bra...
stå där du.."







Vätskepaus och jag dricker gärna en Cola Zero
Men bara när det är semester ;) 




På denna smala gata kommer ett par bärandes på sitt
bohag. Stor plasmaTV verkar vara prio ett.

Matpaus.

Nu får vi åka båt till startpunkten.



Mysigt och hela båten bara för oss 5. Lite häftigt att de andra
paret som var med kom från mina hemtrakter, Östersund.
Efter dusch och långklänning på ( dagen till ära )
blir det taxi till hemligt ställe.


Och det hemliga stället var fantastiskt!
Drink på takterassen på Sala Ratta Nakosin.

Njuter!

Svårt att inte tindra och vara lycklig med...

....den här!! <3 <3 <3



Skål och tack alla som grattat mig på alla de olika sätt! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar