lördag 3 januari 2015

Storstädning/detox

 

Jag vet att alla inte tycker att det är en god idé att ägna sig åt fastor och ”utrensningar” eller så, men JAG gillar det!
Jag gillar verkligen känslan av en rejäl storstädning - invärtes!
Jag har de senaste åren gjort detox både på våren och hösten och njutit av den där härliga lätta känslan efteråt! Känner att jag blir piggare,gladare och lite lättare (även på vågen) 
Det som varit tuffast under detoxen är att inte dricka kaffe, jag har fått en djävulsk huvudvärk och lärt mig att jag måste trappa ner och ta en liten kopp de första dagarna. Egentligen så borde jag väl trappa ner innan...
Jag har tidigare använt mig av Holistics detox och varit nöjd med det, men nu har Foreverliving tagit fram Natural Detox och eftersom jag är super nöjd med deras produkter så är det självklart att jag använder mig av den!
Du som bryr dig om hur kroppen ser ut på insidan, läs nedan om Natural Detox och hör av dig om du är intresserad av att tillsammans med mig "storstäda" och ge det nya året och din kropp rätt förutsättningar!

 Natural Detox

Shop > Boxar > Natural Detox
Unna din kropp en nystart med Forever Natural Detox. I setet ingår fem av våra finaste kosttillskott, en snygg väska och all information du behöver för ett lyckat resultat.
I setet ingår:
  • 2 Forever Aloe Vera Gel
  • 1 Forever Calcium
  • 1 Forever Arctic Sea
  • 1 Forever Active Probiotic
  • 1 Forever Fields of Greens
+ detoxbroschyren och en snygg väska som passar perfekt för dina lunchlådor.
Att detoxa betyder att man via maten hjälper kroppen att på ett naturligt sätt göra sig av med gifter och slaggprodukter. Och detta gör man bland annat för att få ny energi och stärka sitt immunförsvar – ja, helt enkelt för att komma igång med sin nya livsstil. En detoxdiet är visserligen inte direkt inriktad mot viktnedgång men många upplever att det bli lättare att kontrollera vikten när man äter en hälsosam och välbalanserad kost som också verkar utrensande.
När du köper ditt detoxset får du, förutom våra utvalda kosttillskott, tillgång till en broschyr som berättar om hur du genomför vår detox och ser till att du får en bra start på programmet. I broschyren finns också en kod som låter dig logga in i vårt VIP-rum på webben. Där hittar du inspirerande recept, samt tips och råd och massor av pepp som hjälper dig igenom programmet.

Som sagt, verkar det intressant så hör du av dig!
Gärna här eller på FB eller veronica.ostman@telia.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar