måndag 30 juni 2014

Vilka gubbar man hittar i Strängnäs!!

Yes, efter träff med narkossköterskan så blev det en promenad i skönt väder🌞 Det var varmt att gå i jeans och det var ju längesedan. ..
Narkossköterskan hade gjort samma op som jag och även tagit bort skruvarna och blivit ännu bättre utan skruvar. "Musklerna tar inte i skruvarna och blir inte så spända" Låter lovande☺
Min promenad gick till Löts camping och där köpte jag glass och njöt av utsikten över Strängnäs kyrka. Drack kaffe och började läsa Börjlind "den tredje rösten" och den började bra och blev spännande på en gång. Jag kan redan rekommendera den!
Därav var det inte vidare smart av mig att utforska stigarna runt om när jag skulle tillbaks till Ryggkirurgiska.  Det knakade och lät lite läskigt i skogen, så det blev en lätt jogg istället... 😰 men nu ligger jag i sjukhussängen och min rumskamrat har kommit och är pigg, trots op av ett stort diskbråck kl 8 i morse. Nu kommer sköterskan och meddelar att det är middag. Värsta hotellet 🌟🌟🌟🌟🌟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar