onsdag 28 augusti 2013

Dag 5 em HUVVA !!

Då var det dags för Penkenbahn, jag betalade 17 euro för att blunda i 15 min, bra va?! Det var bland de längsta 15 min jag varit med om. Jag tvingade Janne att sitta super still och f-n om han pratade med mig. .såg sedan att kabinen tog 15 pers...shit, tänk om jag skulle ha behövt bestämt över dem också ;) Som ni förstår så är det inte jag som tagit bilderna från kabinen. 
Väl uppe blev det en rundvandring på 40 min och sedan skulle vi ner igen!! Började förhandla med Janne att vi kunde ju faktiskt gå ner och jag smilade åt varje arbetare i bil (kunde kanske fråga om jag fick lifta ner...) Lyckades inte så bra, så ta tag i rädslan och ner i kabinbanan bara!
När jag smygkikat med ena ögat ett bra tag och sedan vågat öppna båda, så hann jag bara säga: det går bättre nedför och då stannar kabin jä-ln!! OMG×3  Väl hemma så firade vi med skumpa :) Visst är det bra at man kan fira det mesta?!
Men hur blir det nu med morgondagens planer att åka till Hintertux tro? Upplever man något om man inte åker kabinbanan ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar