måndag 26 augusti 2013

Dag 3

OMG!! Vi valde cykeltur nr 470 för att  enligt min käre make skulle det inte vara mycket stigning på den...det var uppför å uppför i 1.5 tim och sedan frös vi på vägen ner (tog mindre än 30 min)
Dock fick vi inte nog utan cyklade en blandning av 2 turer (473 o 459) genom en pittoresk by som hette Brandberg.
Denna tur visade sig också vara VÄLDIGT mycket uppför,så det blev till att dra cykeln en bit för mig. Men när det väl gick nerför så gick det med rasande fart, vi fick hålla hårt i de tjutande bromsarna!
Väl hemma och kartnörden (jag) inser att vi tagit de turer som har haft nästan mest stigning :0
Fatta vad jag är överlycklig att jag inte lyssnade på min husläkare som ville ge mig x antal piller och sa åt mig att om 6 år så hade jag stelopererat mig själv!
Tackar dagligen Ryggkirurgiska i Strängnäs som opererade mig för bara 6 månader sedan <3
Ja,ja vi lade oss och sov i solstolarna, innan det var dags för massage. ( bra deal vi har köpt) Jag hade tur och fick byta min fotmassage mot rygg å nacke. Snacka om att det kändes i trapezius!!
Tro vad det blir för god mat nu då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar